Reklamácia a vrátenie tovaru

V prípade reklamácie či vrátenia tovaru do 14 dní môžu zákazníci využiť reklamačný formulár dostupný na adrese www.reklamacniformular.cz. Zákazník tu dostane návod, ako postupovať v prípade reklamácie či vrátenia tovaru.

Štandardný postup je nasledujúci:

  1. Vrátenie tovaru zákazníkom (do 14-tich dní)
    Zákazník zasiela tovar späť na adresu centrálneho skladu, spolu s kópiou faktúry a dokumentom na odstúpenie od kúpnej zmluvy, zákazník musí uviesť číslo bankového účtu, kam mu majú byť vrátené peniaze. Adresa centrálneho skladu:

    Gadgets House, s.r.o. - VRÁTENIE
    Poděbradská 186/56
    198 00, Praha 9
    Česká republika
     
  2. Reklamácia
    V týchto prípadoch sa snažíme o individuálny prístup v závislosti od daného problému. Spravidla sa snažíme zariadiť opravu či výmenu priamo u dodávateľa. Zákazník je inštruovaný na akú adresu má tovar zaslať. Pokiaľ výmena ani oprava nie je možná, zákazník opäť zasiela tovar na adresu centrálneho skladu, po tej sú zákazníkovi vrátené peniaze na bankový účet.

    Pokiaľ nie je reklamáciu možné riešiť výmenou či opravou tovaru, vraciame peniaze zákazníkovi.